Dodací podmínky

Objednané zboží zasíláme maximálně do 2-3 pracovních dnů zákazníkovi  Českou poštou nebo Zásilkovnou.

Česká republika:

Zásilkovna Česká republika: ( Přibližná doba dodání 4-7 dní od podání zásilky na Zásilkovnu)

  • Při platbě předem bude účtováno poštovné a balné celkem 59.-Kč.
  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Dobírka - platba při převzetí v zásilkovně bude účtováno poštovné a balné celkem 79.-Kč.
  • Při objednávce nad 1000.- Kč je doprava ( poštovné, balné) ZDARMA.

Česká pošta: (Přibližná doba dodání 1-2 dny od podání zásilky na Českou poštu)

  • Při platbě předem na účet bude účtováno pouze poštovné a balné celkem 49.-Kč.
  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Dobírka Česká pošta+ poštovné a balné po ČR činí celkem  99,- Kč s DPH.
  • U objednávek zboží nad 1000 Kč je (poštovné, balné a dobírka) ZDARMA.
  • Pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne na Vámi uvedené adrese, zásilka bude uložena na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout do 10 dnů.

Dodání na Slovensko:

Zásielkovňa.sk:

  • Při platě předem na účet bude účtováno poštovné a balné celkem 89.- Kč.
  • Při objednávce nad 1000.- Kč je doprava ( poštovné, balné) ZDARMA.

Česká pošta:

  • Při platbě předem na účet bude účtováno pouze poštovné a balné celkem 130.-Kč.
  • Při objednávce nad 1000.- Kč je doprava ( poštovné, balné) ZDARMA.
  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Pokud jste koncový zákazník bude vám účtována cena s DPH.
  • Obchodním partnerům plátcům DPH (vaše DIČ bude ověřeno v registru plátců daňových čísel EU) vám bude vystavena faktura bez DPH.
  • Pokud nejste plátci DPH, bude vám fakturována konečná cena s DPH.

Osobní odběr:

Také je možno zboží vyzvednout v naší prodejně Bižuterie & textil Valůšek v Olomouci (více informací o prodejně najdete na následujícím odkazu). Při osobním odběru poštovné a balné je ZDARMA. Při osobním odběru je možné zaplatit hotově nebo platební kartou.Budeme vás kontaktovat emailem, jakmile bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí.

Dodání zboží do ostatních zemí EU:

Poland:

Przesylkownia.pl. - platba předem - cena poštovné a balné 89.- Kč

  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Pokud jste koncový zákazník bude vám účtována cena s DPH.
  • Obchodním partnerům plátcům DPH (vaše DIČ bude ověřeno v registru plátců daňových čísel EU) vám bude vystavena faktura bez DPH.
  • Pokud nejste plátci DPH, bude vám fakturována konečná cena s DPH.

Hungary:

Csomagküldő.hu - platba předem - cena poštovné a balné 89.- Kč

  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Pokud jste koncový zákazník bude vám účtována cena s DPH.
  • Obchodním partnerům plátcům DPH (vaše DIČ bude ověřeno v registru plátců daňových čísel EU) vám bude vystavena faktura bez DPH.
  • Pokud nejste plátci DPH, bude vám fakturována konečná cena s DPH.

Romania:

Coletăria.ro -  platba předem - cena poštovné a balné 89.- Kč

  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Pokud jste koncový zákazník bude vám účtována cena s DPH.
  • Obchodním partnerům plátcům DPH (vaše DIČ bude ověřeno v registru plátců daňových čísel EU) vám bude vystavena faktura bez DPH.
  • Pokud nejste plátci DPH, bude vám fakturována konečná cena s DPH.


Ostatní země Evropské unie - platba předem - dodání Českou poštou za celkovou cenu (poštovné + balné) 699 Kč.

  • V případě neuhrazení platby do 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky bude objednávka stornována.
  • Pokud jste koncový zákazník bude vám účtována cena s DPH.
  • Obchodním partnerům plátcům DPH (vaše DIČ bude ověřeno v registru plátců daňových čísel EU) vám bude vystavena faktura bez DPH.
  • Pokud nejste plátci DPH, bude vám fakturována konečná cena s DPH.


Lhůta rezervace zboží je 5 pracovních dnů - lhůta jde po dohodě prodloužit. Pokud si zásilku ve stanovené lhůtě nevyzvednete, bude stornována.

Převzetí zboží a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. 
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.